Myjka Ciśnieniowa PW 115C
MYJKI WYSOKOCIŚNIENIOWE Oleo Mac
Cena: 499 ZŁ
 

 

Oferta:

 
Oleo Mac G48 PK COMFORT PLUS    
Producent: Oleo Mac
Obudowa: Stalowa
Moc: 5 KM
Szerokość cięcia : 46
Napęd: Nie
Regulacja cięcia: Tak
Wysokość cięcia : od 28 do 75 mm
Pojemność kosza na trawę : 70L
Waga : 25,4
Silnik: EMAK K600 OHV 140 cm
cena: 1059
Gwarancja: 3 Lata
 

  Znakomity i sprawdzony silnik OHV EMAK, którego główne zalety to:

 

 tuleja żeliwna cylindra (I/C), łożyskowany, bardzo twardy wał korbowy
• Jest wyposażona we wszystkich kołach w łożyska kulkowe, które gwarantują płynność jazdy

• Regulacja wysokości cięcia jest niezależna i może być regulowana na każdym kole w zakresie 4 pozycji.
• Wszystkie modele wyposażone są seryjnie w noże do rozdrabniania, które pozwalają na rozdrobnienie trawy, dzięki czemu mieści się ona znacznie lepiej wewnątrz kosza na trawę o pojemności 60 litrów

Dzięki dobrze wyprofilowanemu mulczującemu ostrzu, do kosza możemy zmieścić więcej trawy niż przy kosiarce o standardowym ostrzu.Wystarczy dokupić zaślepkę do mulczowania i już mamy kosiarkę mulczującą.
ZALETY:
Największą z nich jest silnik górnozaworowy OHV z łatwo dostępnymi korkami wlewu oleju i paliwa
Silniki Emak to silniki, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
Zarówno silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to mocne jednostki górnozaworowe (serii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne istotne elementy konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego oraz żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność silnika i stanowi istotny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Konstrukcja silnika posiada również ciekawe rozwiązania zwiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: duży tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza.
Dlaczego silniki EMAK są wyjątkowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, jednocześnie przy lepszych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* Automatyczny system dekompresyjny to działające automatycznie zawory, które w momencie rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja zmniejsza ciśnienie sprężania, a co za tym idzie również siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje automatycznie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego zdecydowanie obniżają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność i trwałość całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia podczas uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.
* Żeliwna tuleja cylindra to następny, istotny krok, w kierunku zwiększenia żywotności silnika. Zastąpiono powszechnie stosowane w tej grupie silników aluminium trwalszym stopem żeliwa.
DANE TECHNICZNE:
 
 
 
Pojemność silnika / model 140 cm3 / K600 OHV
Producent silnika EMAK
Moc silnika orientacyjna 5,0 K.M
Moc użyteczna urządzenia 2.4 k.W.
Szerokość cięcia 46 cm
Korpus / waga Stalowy / 25,4 kg
Regulacja wysokości cięcia / wysokość Niezależna / od 28 do 75 mm
Kosz 60 l
Funkcje Zbieranie do kosza
Koła przód / tył Łożyska kulowe

 

 

 

 


 
 
   


Nasi Partnerzy:
MENU:    Strona Główna O firmie Nasza oferta Serwis Promocje Galeria Kontakt projektowanie stron www iPolska.com.pl